Środki pozyskane ze źródeł unijnych

Drukuj Powiększ tekst (skrót: +) Pomniejsz tekst (skrót: -)

Źródło dofinansowania: Projekt realizowany z dofinansowaniem w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego) Oś priorytetowa: V. Ochrona środowiska i efektywne wykorzystywanie zasbów ; Działanie: 5.2.Gospodarka odpadami Poddziałanie: 5.2.1. Gospodarka odpadami – ZIT.

Opis przedmiotu projektu:
Przedmiotem projektu jest usunięcie materiałów niebezpiecznych zawierających azbest poprzez wymianę pokrycia dachu wykonanego z płyt azbestowo-cementowych w budynku użyteczności publicznej zlokalizowanym w Mysłwicach przy ul. Mikołowskiej 4a. Budynek ten jest zarządzany przez Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej, a zlokalizowane są w nim m.in. Prokuratura rejonowa i Powiatowy Urząd Pracy.

Zadania w ramach projektu:

  • Zadanie 1. Przygotowanie realizacji projektu.
  • Zadanie 2. Usuwanie odpadów zawierających azbest z budynku przy ul. Mikołowskiej 4a.
  • Zadanie 3. Promocja projektu

Termin realizacji: 07.12.2015 – 30.06.2018.

Wydatki kwalifikowalne: 297 854,51 zł.

Dofinansowanie: 253 176,33 zł.

Zdjęcia:
Konsultacje społeczneZarządzenia Prezydenta MiastaUchwałye-PUAPWniosek o udostępnienie informacji publicznejBIP