Środki pozyskane ze źródeł unijnych
Koszt: 700 103,48 zł
Źródło dofinansowania: Projekt realizowany z dofinansowaniem w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego) Oś priorytetowa: V. Ochrona środowiska i efektywne wykorzystywanie zasbów ; Działanie: 5.2.Gospodarka odpadami Poddziałanie: 5.2.1. Gospodarka odpadami – ZIT.
Opis przedmiotu projektu:
Przedmiotem projektu jest usunięcie materiałów niebezpiecznych zawierających azbest poprzez wymianę pokrycia dachu wykonanego z płyt azbestowo-cementowych w budynku użyteczności publicznej zlokalizowanym w Mysłwicach przy ul. Mikołowskiej 4a. Budynek ten jest zarządzany przez Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej, a zlokalizowane są w nim m.in. Prokuratura rejonowa i Powiatowy Urząd Pracy.
Zadania w ramach projektu:
- Zadanie 1. Przygotowanie realizacji projektu.
- Zadanie 2. Usuwanie odpadów zawierających azbest z budynku przy ul. Mikołowskiej 4a.
- Zadanie 3. Promocja projektu
Termin realizacji: 07.12.2015 – 30.06.2018.
Wydatki kwalifikowalne: 297 854,51 zł.
Dofinansowanie: 253 176,33 zł.