Środki pozyskane ze źródeł unijnych
Koszt: 45 649,43 zł
Źródło dofinansowania: Projekt realizowany z dofinansowaniem w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego)
dla osi priorytetowej: V. Ochrona środowiska i efektywne wykorzystywanie zasobów
dla działania: 5.2. Gospodarka odpadami
dla poddziałania: 5.2.1. Gospodarka odpadami ZIT
Opis przedmiotu projektu:
Rzeczowy zakres projekt obejmuje usunięcie i utylizację płyt azbestowych występujących na elewacji tylnej budynku przy ul. Grunwaldzkiej 9. Projekt przewiduje usunięcie całkowitej ilości azbestu znajdującej się na budynku, tj. 130.277 m2.
Termin realizacji: 31.08.2018-31.07.2019
Wydatki kwalifikowalne: 45 649,43 zł
Dofinansowanie: 38 802,02 zł