Sposób przyjmowania i załatwiania spraw

Drukuj Powiększ tekst (skrót: +) Pomniejsz tekst (skrót: -)

Sprawy dotyczące naruszenia praw i interesów Konsumentów można wnosić do Biura bezpośrednio /osobiście/ lub pismenie za pośrednictwem poczty. Biuro prowadzi również telefoniczne porady konsumenckie pod nr tel 0 32 222 16 78. Z Rzecznikiem można również kontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej. W celu uzyskania pomocy lub porady prawnej nalezy wziąć ze sobą wszystkie dokumenty dotyczące poruszonej sprawy, np. umowy, rachunki, faktury, dokumenty gwarancyjne.

Biuro uruchomiło również Elektroniczną Skrzynkę Podawczą, która dostępna jest pod adresem: http://epuap.gov.pl

W celu skierowania korespondencji w formie elektronicznej konieczne jest posiadanie konta użytkownika na platformie e-PUAP (konto jest bezpłtane). Aby skorzytsać z powyższej możliwości należy złożyć wniosek do Departamentu Informatyzacji Ministrestwa Spraw Wewnętrznych i Administracji  - zgodnie z procedurą podaną na "stronie internetowej" elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej.

Konsultacje społeczneZarządzenia Prezydenta MiastaUchwałye-PUAPWniosek o udostępnienie informacji publicznejBIP